Le jardin de Monet

Just nu håller jag på att leta upp lite inspirations bilder till min trädgård. Uppgift 1 i arbetsprovet är att göra en innegård med inspiration från en konsträr/er. Jag valde Monet, då det var han som först dök upp i mitt huvud, jag känner mest till om honom och sen så är han ju fransk så det passar mig!
Uppgiften går till så att man ska skissa en innegård, sedan scanna in sin bild och i datorn ska man sedan färglägga. Undrar hur det kommer se ut? Kan bli rätt svårt har jag en känsla av.. Kanske ska ta hjälp av lite olika pensla i photoshop till min trädgård. Det borde man ju få.. Man skulle ju göra efter sina egna förutsättningar och tolkningar av uppgiften. Någon som vet något bra program för färgläggning?

Kommentarer
Postat av: Natalie

tror PS är asbra till färgläggning, precis som du säger =)

2011-05-16 @ 17:31:23
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0