Helgen gick för fort.

Vem bestämde egentligen att helgen bara ska ha två dagar? Och varför går de alltid så fort?
Jag skulle gärna kunna vara ledig några dagar till och få ha min fina prins hos mig ett tag till. Usch, helgen gick verkligen för fort!
Jag och min A har aldrig innan träffats över bara en helg så det kändes himla konstigt att ha redan idag skulle hem igen. Det går ju att träffas över helgen bara då det nu är liiite närmare mellan oss men det är verkligen inte att föredra, det tar ju ett bra tag att ta sig till varandra.
Helgen var i alla fall mysig. Igår var vi på skördemarknad här i stan som visade sig vara några bord utspridda över en inte allt för stor yta och det var inte direkt märkvärdigt. Vi tog bara en snabb titt och gick sedan till stan istället. 
Jag hittade inget, men som vanligt när det är tänkt att jag ska handla sp hittade A saker att köpa istället. Han fick med sig hem ett par skor och skohorn.
Jag var ute efter ett par jeansleggings, hittade ett par som var perfekta på Kappahl men storleken var helt knäpp. 34 fick jag knappt över höfterna och 36 var som en stor säck på mig, inte alls bra. Riktigt tråkigt då de var precis vad jag letade efter.
Det blir till att söka vidare.
Vi var även en snabb sväng på Maxi igår som ligger norr om staden och för långt för att cykla. Köpte bland annat en jättefin blomma, jag älskar att ha blommor att sköta om.
Kvällen bestod av först en god middag och sedan filmmys och lite gott att äta till.

Tacobiffar med sallad bestående av bland annat, blandsallad, champinjoner, rädisor, rivna morötter, purjolök, rive pamesan och rostade solrosfrön.

Lite efterrätt bestående av god dricka, en halv melon, en kiwi och morotskaka. Mums!

Idag har vi mest tagit det lugnt, kom upp ur sängen rätt sent och sen vips så var klockan fyra och det var dags för A att åka hem. Känns otroligt tomt nu här och jag längtar så tills han flyttar ner!
Eftermiddagen bestod av lite plugg, jag gjorde det sista på de övningar jag kan göra.. Ska träffa mig grupp imorgon så ska vi prata ihop oss lite inför inlämning och seminarium på fredag.

Kommentarer
Postat av: Elina

Helgerna går verkligen för fort! Men det låter som att ni haft en mysig helg även om den gick för fort. :)



SV: Ja, det är skönt att klådan avtagit. Hon kommer nog trivas som halvpensionär, bara gå och lata sig i hagen och skritta ut på tur i skogen då och då.



Det var en mysig helg, det är verkligen skönt att bara ta det lugnt.



Jag tror att jag har nån brist på vitaminer eller järn, och att det är därför jag är så trött.



Oj, min är på 46 kvadrat. :p Min förra lägenhet (som jag delade med en kompis) var på 79 kvadrat så jag är van att bo stort. :)

2011-09-05 @ 08:56:07
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Svar: Emil ska jobba i Gävle på fredag så vi åker då, fast jag funderar på om jag ska ta tåget upp på morgonen med katten så får jag en extra dag där uppe, kostade bara 69kr från Gävle :) Annars åker vi på kvällen runt 6-7 kanske, fast vi åker ju bra Arboga på morgonen.

2011-09-05 @ 09:50:47
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Visst finns det väl Cura-apotek på maxi i Eskilstuna? (Haha, Sanna är en jobbnörd ;) )

2011-09-05 @ 10:30:00
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Hur jag gör för att lyckas somna på golvet? Bara lägger mig och så somnar jag, typ. Har hänt flera gånger.... Dessutom har jag sovit på golvet (med flit) när jag sovit över hos folk. Är jag tillräckligt trött sover jag varsomhelst. Är jag inte trött spelar det ingen roll om det är golvet eller sängen ;).

2011-09-05 @ 11:19:28
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Jenny

Helger har en tendens att gå alldeles för fort :/ Jag tycker också om att ha blommor att sköta om, tyvärr är det sällsynt att jag lyckas hålla dem vid liv särskilt länge...



SV: Ja, jag pluggar upp ämnen på Komvux, jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir "stor" än.

2011-09-06 @ 23:05:02
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0