Islandshästens dag

Den 25 september, vilket är idag, är det islandshästens dag. Troligen kommer många av er åka på evenemang som anordnas med klubben eller liknande. Det hade verkligen varit roligt att komma ut och träffa lite islandsfolk, dock vet jag inget som händer runt om kring här.
Jag ska ha så roligt som att plugga men även tänkt på min lilla prinsessa som jag saknar! Det ska ändå bli skönt att komma en bit med mina uppgifter så att jag slipper sitta hela veckan sen och inte göra något annat.

Hoppas att ni får en toppen bra dag med era små ulltottar!


Lånad av Cia.


Mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gör precis samma sak som du :(



Svar: Det du gör lät ju spännande! Ska vi byta? :P



Ingen av våra bilar har dragkrok så då måste vi monterna ner cykeln för att få med den, och Emils bil är redan full med massa saker till hans jobb :/ På vintern är det skönt med bil iaf.

2011-09-25 @ 12:36:07
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har inte träffat min lilla ulltott idag :(.

Idag är det också farmaseuternas dag! :)

2011-09-26 @ 00:10:27
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0