Jag är KLAR!

Jag är klar, så skönt det känns! Jag verkligen suttit hela helgen och bara försökt få klart mina uppgifter och jag lyckades, det är så skönt. Det är en stor lättnad, då slipper jag stressa över dem. Nu kan jag ta igen föreläsningar i lugn och ro och påbörja nästa gång uppgifter så att ajg slipper stressa med dem.
Behöver jobba fram lite då jag har en del planerat helgerna fram över så jag kommer inte ha så mycket tid att jobba då.
Jag då att jag skulle få sitta hela veckan, uppgifterna kännes verkligen för stora. De VAR också stora men jag lyckades bli klar på en helg, det var det värt!
Sitter nu och slappnar av med en välförtjänt fika i form av varm choklad och några mackor. Sedan ska jag och förvälla mina blomkålar och strimla purjolök så att jag kan frysa in det.

Sen blir det en skönt dusch innan jag ska fixa kvällens middag bestående av curryrisotto!
Förresten, det var en rätt bra dag idag. Fixargubbarna kom hit och fixade min fläkt, avloppet och satte in en list runt duschen. Sen vid lunch kom också en helt ny spis här så nu kan jag, förhoppningsvis, laga mat utan att jag ska tro att jag kommer bli anfallen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du verkar ha haft en skön dag :) Vad bra att dom fixade alla saker åt dig.



Svar: Det är det, hittade verkligen rätt :) Enda nackdelen är det är utedass, och jag är lite känslig med sånt :p

2011-09-26 @ 17:24:39
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0