SJ kan allt överraska ibland!

För ca drygt två och en halv månad sedan skickade jag in till SJ ang. reseersättning då mitt tåg varit försenat. Det har tagit väldigt lång tid innan jag fått något besked men idag kom det! Och till min stora förvåning fick jag med en värdecheck (plus ersättning för biljetten) på 50 kr då vi blev avsläppta med buss en mil hemifrån så pappa fick hämta.
Jag hade då aldrig trott att jag skulle få det. Ersättning för biljetten fick jag baserat på att vi var en halv timma försenade, fast jag vet själv att det var över en timme.  Det verkar vara helt omöjligt att vara sen en timme eller mer enligt SJ. Jag vet då inte hur det räknar ut ersättningen...

Jag var bara tvungen att dela med mig av detta, nu ska jag ta och sätta igång med lite skisser till en friggebod, måla mina lådor och jobba fram lite med uppgifter.
Fast helst av allt hade jag velat spendera några timmar med E då vi har så fruktansvärt roligt ihop!

Edit: Fick precis mejl om att vi inte ska jobba med husen imorgon, det innebär att jag kan strunta i att skissa just nu, jippie!!

Kommentarer
Postat av: evelina

men vad bra ändå.. att SJ kan vara bra på ngt.. haha, först när jag läste rubriken så tänkte jag..: NEJ!

haha.

Åh söt du är! Jag vill oxå vara med diiig juu, smsa om du skulle få tid över :)

kram!

2011-09-21 @ 16:17:12
Postat av: Mikaela

Sv; idag var det som bortblåst!

2011-09-21 @ 17:33:58
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Frida

Ett tag när jag åkte mycket tåg fick jag tillbaka var och varannan biljett pga förseningar, så något bra kan det ju medföra iaf :p

2011-09-21 @ 21:57:02
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men så bra att du fick någon ersättning!

2011-09-22 @ 12:45:03
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0