En uppdatering!

Nu var det allt ett tag sedan jag skrev något igen, har varit väldigt mycket det senaste. Tänkte nu ta och uppdatera lite vad som hänt dessa veckor.

På annandagen nu i påsk sattes vårt vinnande bidrag upp i busskuren, blev väldigt bra! På tisdagen var det möte pressen, vilket var väldigt spännande och nervöst men gick fin fint. I hela två tidningar hamnade vi, på skolans och kommunens hemsida också, även tv4 var på väg men fick annat mer spännande att åka på i sista stund men tydligen skulle de visa bilder på nyheterna det var dock inget jag såg.



Vi har även haft en till tävling i klassen, vi fick chansen att ge förslag på hur vi skulle vilja ha vårt hemklassrum och sedan fick de som ville rösta. Och gissa vad? Min grupp vann igen! Så nu har jag ännu ett projekt parallellt med andra kurser. Känner mig lite lätt stressad!
Skönt att det snart är sommar"lov".


Vårt bidrag till utställningen

Här hemma då? Jag vet ju att ni bara väntar på bilder men de kommer, jag lovar!
Allt börjar så smått falla på plats. Andreas saker kom hit ner förra helgen så fram tills nu har vi haft en mäng kartonger överallt och ett överflöd av saker. Ungefär hälften av kartongerna står fortfarande med saker i då vi inte har plats eller behöver men tydligen måste spara ;)

En liten smakbit kan ni i alla fall få!


Kommentarer
Postat av: Frida

Roligt att du vann igen :) Ska bli roligt att se bilder eller komma ner och hälsa på innan :)

2012-04-21 @ 10:47:37
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till vinsten :)

Vilken bamsesoffa ni har! Den ser härlig ut!

2012-04-21 @ 13:49:45
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0