Pluggvecka

Denna veckan är fri från skolan och även nästa. Vi har fått en hel vecka att ägna åt plugg, grupparbete, individuell inlämning och hemtenta.

Skönt att äntligen kunna ta det lugnt och pyssla hemma mellan varven med plugg.
Förra fredagen var jag också ledig så då passade jag på att ta tag i den individuella inlämningen och blev till min glädje klar. Helgen bestämde jag skulle vara fri från plugg.
Lördagen bestod då i klädbytardagen som jag redan berättat om och söndags var vi iväg på Ikea för att köpa lite smått och gott som vi saknade. Så som lampor, trädbackar samt gardintyg.
Då vi ändå var i Västerås blev vi hembjudna till Frida och Emil på fika efter en lång stund på Ikea, alltid lika roligt att träffas och få prata.

I måndags var det då dags att ta tag i hemtentan som till min lättnad inte var speciellt svår och jag kunde ganska enkelt svara på frågorna. I tisdags förmiddag blev jag klar och har sedan dess pysslat och donat här hemma. Äntligen är (nästan) allt på plats, två lampor till ska upp men det är ingen brådska.
Bilder kommer så fort disken i köket torkat så jag kan ta bort den ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, bilder! Ska bli roligt att se allt :)

2012-04-26 @ 14:45:07
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser fram emot att få se bilder på er boning! :)

2012-04-27 @ 12:41:13
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0