Här var det lugnt

Sedan i måndags har jag bara tagit det väldigt lugnt, sovit länge på morgonen och inte gjort jättemycket under dagarna. Det har varit väldigt skönt men också en väldigt stor omställning att vara tillbaka i Eskilstuna.
Hemma var jag ute varje dag och grejade och städade i garaget m.m. Här är det inte alls samma sak, jag kan inte gå ut och göra vad som helst. Går jag utanför lägenheten kommer jag direkt ut på en stor gata, jag gillar verkligen inte städer. Jag känner mig som en övervakad fånge här. Jag är och kommer alltid att förbli en lantälskare. Det finns så mycket mer att göra på landet, det en sådan frihet och underbart att ha naturen utanför dörren!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du skulle ha bott så här långt upp som vi gör, då är man istället den som övervakar alla nedanför och man känner sig inte alls lika inträngd bland andra människor :)

2012-08-03 @ 15:08:21
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: cia

Sv; ja snälla gör de! :D

2012-08-03 @ 17:49:04
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Jag förstår vad du menar. Jag har dock hittat ett område som jag trivs i, men jag saknar att bara kunna gå och pyssla och ingen ser mig.

Sv: Ja det tar så sjukt lång tid för ett sånt där sår att läka. Nu i kväll syntes det verkligen att svullnaden gått ner och såret har ändrat färg.

2012-08-04 @ 21:50:34
URL: http://svippostina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0