Film från rundkorallen och paddock

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktig hon är som fattar vänd på så där långt avstånd! :)

2012-07-08 @ 21:12:20
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Linda

Åååh vad kul att se film på henne jaaaa :D Åh mer sånt, lilla Rak, vad roligt att kunna träna i en rundcorall, det är mkt värt.

Jag är ju en sån som tittar och analyserar allt på hästarna, bara för att man vill bli kunnigare, uppmärksam och starta hjärnan, haha jag tycker det är skitroligt det är inte för att finna fel utan det är mer för att lära sig SE hästen.

Jag tyckte det var så roligt för jag har suttit och pratat mycket om att många hästar har en bruten diagonal i traven, om du tittar på Rak i rundcorallen så är det exakt det hon har, hon landar med vänster fram före höger bak och där med ser traven lite hackig och orytmisk ut, jag menar inte att söka fel eller komma med fingret utan jag tyckte det bara var så intressant att se det igen när man var inne på ämnet:) Kanske inget du tänkt på :)? Fifa har ju också bruten diagonal, hon landar med höger fram före vänster bak många gånger.

2012-07-09 @ 01:32:47
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0