Vägen mot körkortet

Jag hade visst en kategori som heter vägen mot körkortet också ja. Det var ju ett litet tag sedan jag uppdaterade nu och jag kan börja säga så som så att det helt klart går mycket bättre att köra nu och att jag börjar känna mig mer säker.
Jag har nu börjat köra lite smått genom städer, jag började lite mjukt med ödelagda Leksand och nu har jag också kört igenom Kungsbacka 2 gånger. Idag blev det även premiär på 120 motorvägen vid Varberg. Det gick riktigt bra, jag kom på och av ordentligt, inga omkörningar men det är nog inga problem gäller bara att kolla ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja, inte vet jag, en mygga kanske bet henne i rumpan :p
Gäspa kan han iallafall, idag stod han och sov med öppna ögon i stallet så han röck till när jag kom gående :)
Det gick faktiskt bra fast han var så ointresserad, men han reagerade bra när jag rättade till honom och så.

Det är säkert så att man använder samma tonläge när man säger bra och hoo skulle jag kunna tro :)

Ja, någon gång i juni var det. Jag har ingen aning om varför, ingen hittar något ont eller så på honom heller. Så svårt att veta när man inte vet vad de innan har gjort med honom egentligen. Kan ju vara att han tycker det är jobbigt när eksemen kommer, men förra året var det senare, i slutet på juli såg jag, så det är svårt att säga varför. Men det känns ju som att något med sommaren är det iallafall. Han har ju försökt några andra gånger som inte är under sommaren när jag suttit på, men sitter jag ordentligt redan är det svårt att få av mig. Det är när han gör det precis när man hoppar upp som man inte har någon direkt chans att sitta kvar.

2012-07-08 @ 21:27:45
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0