Då var hon på plats!

Nu står Rák återigen endast 10 minuter från mig vilket känns väldigt skönt. Det var helt underbart att hämta hem henne. Lastningen var inte helt lätt men efter att mellanväggen flyttats tyckte Rák att det var tillräckligt med plats för henne, bekvämt ska det vara!
Väl på gården var allt frid och fröjd. Inne i boxen stod hon fint och mumsade på höet, ingen stress där inte.
Borstade henne och tog på ett torrt täcke. Lite nytt spån fick hon också tills jag städar ut imorgon. Tog en hink och skvätte ut spånet, ingen reaktion även om jag kom nära. Stor skillnad från förra året!

Det känns väldigt spännande att ha henne nära och att få tillbringa flera veckor tillsammans. Bara mysa och ha det trevligt. Ja, som ni förstår är jag uppspelt! Magkänslan säger mig bara gott just nu och det hoppas jag håller i sig nu när vi ska ta det lugnt.

Till slut måste jag bara säga att Cia verkligen är superbra. Vilket hästjobb (hihi) hon gjort med Rák. Verkligen skillnad, så roligt! Tack vännen.


Gammal bild, i hennes box.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till med allt! Och tåget verkar ha varit i tid ;)

2012-06-10 @ 21:18:50
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Elina

Men vad roligt att hon är på plats nu! Jag tror ni två kommer få en fantastisk tid tillsammans!



Såg träningsschemat som du la upp också, ser jättebra ut!



SV: Vad skönt att det är bättre nu!



Absolut kan jag göra det, ska försöka hinna det så snart som möjligt. Kan ju även försöka få någon att filma när jag tricktränar och leker också.. :)

2012-06-10 @ 23:51:47
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Karin Damberg

Vad härligt att ha henne hemma igen! Hoppas att ni kommer ha en riktigt härlig sommar!



Ser fram emot att få följa er träning!

2012-06-11 @ 09:50:00
URL: http://lilldamberg.wordpress.com
Postat av: Svea-Karin

härligt att ha henne hemma! :)

2012-06-29 @ 23:13:08
URL: http://karinmattson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0