Dagens uppdatering

Min dag började med att åka buss till Göteborg för att sommarjobba. Första dagen på jobbet gick riktigt bra och jag tror nog att jag kommer kunna prestera lite i alla fall även om jag är lätt förvirrad just nu.
Mina uppgifter består av att rita 3d skruvar m.m. och lägga i ett bibliotek så att det ska bli lättare att hitta de som används oftast. Roligt att lära sig ett nytt program!

Dagen gick rätt fort som tur var då jag längtade hem till Rák. Efter att vi väntat på bussen i en halvtimme kunde jag vid kvart över sex åka till Rák.
Jag började med att mocka ur den då den inte var så trevlig, så nu har hon en ny och fin bädd. Mockade medan hon stod i boxen och släpade sedan in spånbalen som hon frustade lite åt. Lite läskigt var det när jag kastade ut spånet också men inte mer än så! Lite miljöträning på köpet!
Efter det myste vi bara i boxen. Jag borstade igenom henne, kratsade hovarna och kände igenom hela henne. Strechade lite och körde morotstricket. Koncentrerade mig även på att andas genom magen och slappna av. Tycker det gick riktigt bra idag!




Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en trevlig dag :) Känner igen den där förvirrning, men det blir bättre när man lär sig :)



Svar: Jodå, fast inte när skorna blir blöta och inte torkat till dagen efter :p



Jag har min vanliga bioskin och lite annat, men just nu torkar det väldigt snabbt så kliar gör han ändå.



Vilken tur :)

2012-06-11 @ 23:17:41
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad kul att Rák är hemma igen! Hoppas ni får en toppensommar ihop :) Låter ju riktigt bra med jobbet med!



SV: Ja, det var bara en svacka, just nu är jag faktiskt riktigt på topp känner jag, hoppas bara det håller i sig :)



Hehe, okej! Låter som bra träning i alla fall, hoppas hon blir mindre känslig för grenar av det :)

2012-06-12 @ 20:56:48
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Vad kul:) Vart jobbar du och vilka program får du jobba med?

Jobbar själv som maskinkonstruktör så man är lite nörd;)

2012-06-14 @ 22:35:10
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0