Klädbytardag

Idag var det åter dags för en klädbytardag och självklart var jag med och hjälpte till igen. Det är verkligen sjukt roligt att vara med och byta kläder. Det är ett väldigt bra sätt att bli av med lite kläder. Man lämna in tråkiga kläder som man tröttnat på och få med sig nya roliga kläder med hem! Två eller tre plagg jag fick med mig var till och med nya. Nu har jag en massa nya fina plagg men skulle behöva en större garderob!
 
Får ni chansen att gå på en klädbytardag så gör det. Du blir av med gamla kläder som bara ligger och det känns mycket fräschare än att gå på till exempel myrorna. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag älskar klädbytardagar vi brukar köra det i mitt kompisgäng och samtidigt dricker vi vin och äter soppa:)

2012-11-28 @ 22:07:39
URL: http://svippostina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0