Yoga!

Jajamen, nu är jag där igen! NU ska jag banne mig ta mig i kragen och börja träna. Jag har ambitionen och vill verkligen men sen "kommer något ivägen" och träningen uteblir. 
Som ni kanske minns började jag med simmning i augusti, gick några gånger och det kändes bra men sedan blev jag sjuk. Jag har gått en gång sen jag blev frisk igen. 
 
Det är väldigt skönt att simma men nu har jag hittat en annan träningsform som jag tror kommer passa mig riktigt bra och ge bra resultat, nämligen yoga! Igår var jag på första passet på Friskis och Svettis med två från min klass, det är så mycket lättare när man är flera som går. Då är det svårt att låta bli och stanna hemma istället. Ambitionen är nu att gå varje vecka och helt försöka hinna med något mer pass också, core eller jympa.
 
Jag vill även försöka hinna med ett pass yoga på 15 minuter varje dag. Jag kände att det var väldigt skönt för min rygg. Det sträcker ut och tränar hela kroppen, härligt trött blev jag efteråt och hela kroppen kändes varm och härlig. Bra för stress är det med. Någon annan som kör yoga?

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Självklart är det ju lika viktigt att bromsen också fungerar, det jag tänkte på var just i skritten att man låter hästen gå framåt med framåtbjudning i den :)

Åh, ja, det borde vi nästan göra tillsammans :)

2012-11-08 @ 19:28:28
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: tennisryttarna.blogg.se

Vi ska skapa en topplista för islandshästbloggar baserat på statisitk mm. ALLA med islandshästblogg går in och skriver sin mailadress i detta inlägg. Hade hjälpt oss i jakten på att samla ALLA islandshästbloggar oerhört mycket! http://tennisryttarna.blogg.se/2012/november/sveriges-storsta-islandshastblogg.html#comment

Just din blogg är viktig, tack på förhand!

(om du redan fått denna kommentar eller redan har skrivit in din mailadress kan du borste från denna kommentar)

/Malin och Filippa - tennisryttarna.blogg.se

2012-11-14 @ 21:30:55
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0