Pluggar för allt jag är värd...

Sedan klockan nio i morse har jag suttit vid datorn för att försöka få klart så mycket skolarbete som möjligt innan jag åker på onsdag!!
Min individuella rapport är jag förhoppningsvis klar med, orkar inte se den mer på ett tag nu. Så trött på den! Det här med att ta hjälp av litteraturen för en djupare diskussion är verkligen inte lätt, speciellt inte när man inte lyckas väva in det på något bra sätt. Jag har i alla fall försökt och fått med en hel del referenser så det får duga. 
 
Förutom köket som jag visade här om dagen ska jag även modellera ett helt hus, möblera ett rum och även fixa tomten och göra fint ute. Huset är nästan klart och möblerna är så gott som klara. Det svåraste blir att fixa tomten och ljussätta. Får hoppas på att jag kan få gjort så mycket som möjligt på måndag då jag ska på handledning. 
 
Längtar så tills dessa två jobba kurser är över! Hur går det för er andra som studerar?
Nu tar jag kväll, ska fixa nått att äta och mysa med sambon i soffan. Sticka ska jag också göra, det är riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är glad att jag slipper det där pluggandet. Mycket skönare med ett jobb som man lämnar på jobbet så fort man låser dörren och går hem :)

2012-10-27 @ 21:09:26
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Linda

Jag har fått tagga ner tempot för min egna skull.
Sv: Ja det är uuunderbart att köra, du skulle köra Rák du med ;)

2012-10-30 @ 12:25:13
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Postat av: Linda

Sv: Ja idag fick jag till riktigt fina bilder, himla roligt, man ska passa på för sen mitt i vintern når inte solen hagen :(

2012-10-31 @ 16:15:22
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0